iconZamów przed 14:00, a zamówienie będzie wysłane jeszcze dziś.

Cart

Regulamin

WARUNKI OGÓLNE

1. Dostępny pod adresem www.tamipol.com.pl sklep internetowy prowadzony jest przez TAMIPOL T.M.D. POLAŃSCY spółka jawna wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy XXI Wydział Gospodarczy Sądu Rejestrowego w Poznaniu pod numerem KRS0000228446 Dane adresowe: TAMIPOL T.M.D. POLAŃSCY spółka jawna ul. Sowia 13a, 62-080 Tarnowo Podgórne
2. Sklep umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu oraz w sklepie stacjonarnym (sklep stacjonarny czynny od poniedziałki do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00)
3. Ceny towarów w Sklepie, widoczne z panelu detalicznego, są cenami detalicznymi brutto. Podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są cenami brutto). Ceny te są wiążące dla stron w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Do ceny towaru należy doliczyć ewentualny koszt dostawy.
4. Przy większych zamówieniach możliwa jest negocjacja cen. Jeżeli zamawiasz większą ilość towaru, możesz skontaktować się z nami wcześniej i zapytać o możliwość zniżki.
5. Uwagi dotyczące funkcjonowania Sklepu prosimy kierować pod adres e-mail: biuro@tamipol.eu

SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Zamówienie w Sklepie może zostać złożone poprzez:
– formularz na stronie internetowej www.tamipol.com.pl
– e-mail: zamowienia@tamipol.eu
– fax’em pod numerem (61) 662 99 16,
– wizytę osobistą w naszej firmie.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza znajdującego się na stronie Sklepu. Przy zamówieniach składanych e-mail’em lub fax’em konieczne jest podanie przez Klienta danych zawartych we wspomnianym formularzu. Jeśli wszystko zostało wypełnione poprawnie, Klient otrzyma od Sklepu informację i zostanie poproszony o potwierdzenie zamówienia. Nie realizujemy zamówień, które nie zostały potwierdzone.

ANULOWANIE ZAMÓWIEŃ

W celu anulowania zamówienia należy skontaktować się ze Sklepem. Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko do czasu przekazania go do realizacji Przewoźnikowi.

FORMY PŁATNOŚCI

Naszym Klientom oferujemy następujące formy zapłaty za zamówiony towar:
1. Gotówka przy odbiorze (za pobraniem):
Zapłacisz za przesyłkę podczas wizyty dostawcy. Przy tej formie płatności są doliczane koszty pobrania przedstawione podczas zamówienia.
2. Przelew bankowy:
Zapłacisz przelewem bankowym. Dokładne informacje o odbiorcy zostaną umieszczone na stronie potwierdzenia zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym zamówienie.
Dane do przelewu:
Bank: mBANK(mBIZNES Konto)
Numer rachunku: 47 1140 2004 0000 3302 5142 1430
3. Odbiór osobisty (GOTÓWKA):
Zamówiony towar można odebrać osobiście w naszej firmie – adres podany na górze strony. Uwaga! Przy dużych zamówieniach zastrzegamy sobie prawo do określenia sposobu płatności.

REKLAMACJE

1. Towary oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe. Uwzględniamy reklamacje z tytułu rękojmi wyłącznie w uzasadnionych przypadkach zgodnie z przepisami KC. Reklamacje dotyczące niewielkiej różnicy w kolorystyce towarów związane z parametrami monitora Klienta, nie stanowią podstawy do reklamacji towaru.
2. Ukryte wady techniczne towaru, jego niekompletność lub niezgodność z opisem na stronie internetowej Sklepu (wyłączając niewielkie różnice w wymiarach wynikające z liczbowych zaokrągleń) stwierdzone po otrzymaniu przesyłki są podstawą do uznania reklamacji, na złożenie której Klient ma 14 dni od daty otrzymania towaru.
3. Ewentualne Reklamację należy złożyć pisemnie i dostarczyć ja do naszej firmy listownie bądź osobiście. Sklep rozpatrzy reklamację Klienta w ciągu 14 dni powiadamiając o tym Klienta. W przypadku uznania reklamacji towar zgodnie z wolą Klienta zostanie wymieniony na pełnowartościowy a w przypadku braku analogicznego w magazynie zaproponowana zostanie zamiana na inny lub zwrot pieniędzy w ciągu 14-stu dni roboczych na wskazany przez Klienta rachunek.
4. Sugerujemy dokładne sprawdzenie stanu przesyłki i jej otwarcie w obecności doręczającego. Uszkodzenia mechaniczne towaru powstałe podczas transportu lub rozbieżności, co do zawartości przesyłki gdy opakowanie było uszkodzone i wskazywało na możliwość ingerencji osób trzecich podlegają reklamacji na podstawie protokołu sporządzonego przez Klienta i Przewoźnika. W przypadku gdy Przewoźnik odmówi podpisania protokołu nie należy przyjmować ani kwitować przesyłki i skontaktować się ze Sklepem.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Gwarantujemy Państwu możliwość zwrotu towaru zakupionego w naszym portalu, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Przy zwrocie proszę uwzględnić aby:
– produkty były nieużywany i nieuszkodzony przez Kupującego
– produkt odsyłać wraz z dowodem zakupu
– poinformować nas o zamiarze zwrotu / wymiany zakupionego towaru
2. Towary wadliwe również podlegają wymianie. Konieczne jest dokładne opisanie wady. Wadą nie jest różnica w wyglądzie wynikająca z ustawień komputera, monitora itp. W wypadku niemożności wymiany produktu na pozbawiony wad, zostaną zwrócone Państwu koszty na wskazany rachunek bankowy.
3. Nie ma możliwości zwrotu / wymiany towaru uszkodzonego przez Kupującego.
4. Nie przyjmujemy zwrotów za zaliczeniem pocztowym.
5. Koszty wymiany bądź zwrotu ponosi Klient. Ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione podczas wymiany.
6. Konsument ma prawo wyboru w kwestii usunięcia niezgodności: naprawę lub wymianę na nowy produkt (jeśli to możliwe), obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy i odstąpienie od umowy.
7. Aby zminimalizować niewygody związane z przekazaniem środków, prosimy do odsyłanego produktu dołączyć dane rachunku bankowego, na który mamy przelać środki.
8. Adres do odesłania towaru jest identyczny z adresem firmy.
9. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient ma prawo do zwrotu kosztów reklamowanego towaru.

POLITYKA PRYWATNOŚCI, BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

1. Szczegółowe zasady polityki prywatności przedstawione są na stronie głównej Sklepu.
2. Każda wymiana informacji lub danych pomiędzy Klientem a Sklepem odbywa się za pomocą specjalnie skonstruowanych zabezpieczonych linków.
3. Klient proszony jest o podanie swoich danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia transakcji. Dane te w żaden sposób nie są udostępniane ani sprzedawane osobom czy firmom trzecim. Sklep przechowuje je w monitorowanym pomieszczeniu na serwerze, do którego dostęp mają jedynie upoważnione osoby.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z deklaracją, że Klient zapoznał się z regulaminem Sklepu i w pełni akceptuje jego warunki.
2. Pozostałe nie wymienione kwestie są regulowane przez Ustawę z dnia 30 maja 2014 r. (o prawach konsumenta y; Dz.U. 2014 poz. 827).
3. W kwestiach nie uregulowanych regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, Prawa własności przemysłowej, Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz Ustawy o ochronie danych osobowych. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą Klienta na przetwarzanie przez Sklep jego danych osobowych zgodnie z Ust. z dnia 29 sierpnia 1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. nr 133 poz. 883). Klient może w każdej chwili, na podstawie pisemnego wniosku, zażądać wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawienia lub usunięcia.
4. Wszelkie sprawy sporne strony będą starały się rozwiązać na drodze polubownej a w razie niemożliwości osiągnięcia porozumienia spór rozstrzygany będzie przez właściwy Sąd.

KOSZTY DOSTAWY
– Przesyłka Kurierska (DHL) – 18,30 PLN
– Przesyłka Kurierska z pobraniem (DHL) – 35,00 PLN

CZAS DOSTAWY

1. Wszystkie prezentowane w Sklepie towary są dostępne w naszym magazynie do natychmiastowej wysyłki a ich stany magazynowe są na bieżąco aktualizowane. Jedyne zastrzeżenie dotyczy przypadku gdy dwóch lub więcej Klientów w tym samym czasie będzie dokonywało transakcji dotyczącej tego samego towaru i ich łączne zamówienie przekroczy aktualny stan dyspozycyjny. W takim przypadku Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o niemożliwości zrealizowania zamówienia na wybrany towar.
2. Klient wybiera pomiędzy dwoma formami dostawy:
Przesyłka kurierska wg opcji wskazanych na stronach transakcyjnych Sklepu.
Odbiór własny z magazynu firmy – pn.-pt. 8:00-16:00
3. Towar zostanie wysłany do Klienta najpóźniej na drugi dzień roboczy po złożeniu i potwierdzeniu zamówienia i zaksięgowaniu na koncie Sklepu przelewu od Klienta, gdy wybrał on taką formę płatności. Do czasu dostawy należy doliczyć 2 dni robocze (maksymalnie 3 dni w przypadku małych miejscowości) przy przesyłce kurierskiej.
4. Odpowiadamy za terminowość wysłania, nie możemy natomiast zagwarantować terminu doręczenia przez firmę kurierską. Mimo szczerych chęci, niekiedy zdarzają się opóźnienia wysyłki trwające 72 godziny. Jeśli zatem potrzebujesz towaru pilnie, “na już” – skontaktuj się z nami wcześniej i zapytaj, jakie są szanse dotarcia na czas. Wszystkie paczki wysyłamy w sztywnym kartonie. Ryzyko ich zniszczenia podczas transportu jest bardzo małe.
5. Informacje o wystawieniu faktury prosimy przesłać od razu po zakupie. Dane do wystawienia faktury VAT prosimy przesłać emailem lub podczas składania zamówienia. Fakturę prześlemy z przesyłką. Standardowo do każdego produktu wystawiamy paragon.
6. Klient informowany jest niezwłocznie za pomocą e-mail’a o fakcie przekazania przez Sklep towaru Przewoźnikowi. W przypadku nie otrzymania przesyłki w terminach określonych w pkt. 3, klient powiadomi o tym Sklep, a ten złoży stosowne zapytanie lub reklamację u Przewoźnika. O fakcie złożenia reklamacji Klient zostanie poinformowany.
7. Wysyłka na inny adres:
Jeżeli chcesz zrobić prezent i wysłać towar na inny adres niż podczas rejestracji – wyślij dane w komentarzu do zamówienia lub w specjalnym polu podczas zamawiania. Do każdego towaru załączamy paragon / fakturę VAT. Jeżeli paczka ma być podarunkiem i nie mamy zamieszczać dowodu sprzedaży i wizytówki – poinformuj nas o tym! Dokumenty te możemy przesłać na Twój adres, po dopłacie za list wg. cennika Poczty Polskiej.
8. Mogą Państwo zwrócić produkty zakupione w sklepie internetowym w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Prosimy w takiej sytuacji o przesłanie odstąpienia od umowy.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Niniejsza polityka prywatności Sklepu Internetowego ma charakter informacyjny, co oznacza że nie jest ona źródłem obowiązków dla Usługobiorców lub Klientów Sklepu Internetowego.

1.2. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest TAMIPOL T.M.D. Polańscy spółka jawna wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000228446, sąd rejestrowy przechowujący dokumentację spółki: Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy. Adres siedziby i miejsca wykonywania działalności spółki TAMIPOL oraz adres do doręczeń: ul. Sowia 13A, 62-080 Tarnowo Podgórne, NIP: 779-20-99-672, REGON: 639721035, adres poczty elektronicznej: tamipol@tamipol.eu  , numer telefonu: 61 861-90-21. Spółka TAMIPOL zwana dalej „Administratorem” jest jednocześnie Usługodawcą i Sprzedawcą Sklepu Internetowego.

1.3. Dane osobowe Usługobiorcy i Klienta są przetwarzane zgodnie z:

  • ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.) (zwana dalej: Ustawą o ochronie danych osobowych) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  • rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ((Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) – zwane inaczej „RODO” ( stosowane od 25.05.2018 r. wraz z nowymi przepisami krajowymi)

1.4. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem; zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

1.5. Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się dużą literą (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Sklepu Internetowego dostępnym na stronach Sklepu Internetowego.

2. CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH ORAZ ODBIORCY DANYCH

2.1. Każdorazowo cel, zakres oraz odbiorcy danych przetwarzanych przez Administratora wynika z działań podejmowanych przez Usługobiorcę lub Klienta w Sklepie Internetowym. Przykładowo jeżeli Klient w trakcie składania Zamówienia wybierze odbiór osobisty zamiast przesyłki kurierskiej, to jego dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży, ale nie będą już udostępniane przewoźnikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

2.2. Możliwe cele zbierania danych osobowych Usługobiorców lub Klientów przez Administratora:

  • zawarcie i realizacja Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej (np. możliwość korzystania z Konta).
  • marketing bezpośredni własnych produktów lub usług Administratora.

2.3. Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego:

  • W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy realizowanej przez przewoźników zewnętrznych (np. przesyłka pocztowa, przesyłka kurierska), Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
  • W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym.

2.4. Administrator może przetwarzać następujące dane osobowe Usługobiorców lub Klientów korzystających ze Sklepu Internetowego: imię i nazwisko; adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy). W wypadku Usługobiorców lub Klientów nie będących konsumentami Administrator może przetwarzać dodatkowo nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta.

2.5. Podanie danych osobowych, o których mowa w punkcie powyżej może być niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej w Sklepie Internetowym. Każdorazowo zakres wymaganych do zawarcia umowy danych wskazany jest uprzednio na stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego.

3. COOKIES I DANE EKSPLOATACYJNE

3.1. Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę Sklepu Internetowego (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający nasz Sklep Internetowy). Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. tutaj: http://pl.wikipedia.org

3.2. Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze strony Sklepu Internetowego w następujących celach:

  • identyfikacji Usługobiorców jako zalogowanych w Sklepie Internetowym i pokazywania, że są zalogowani;
  • zapamiętywania Produktów dodanych do koszyka w celu złożenia Zamówienia;
  • zapamiętywania danych z wypełnianych Formularzy Zamówienia, ankiet lub danych logowania do Sklepu Internetowego;
  • dostosowywania zawartości strony Sklepu Internetowego do indywidualnych preferencji Usługobiorcy (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze stron Sklepu Internetowego;
  • prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze strony Sklepu Internetowego.

3.3. Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Sklepu Internetowego (przykładowo niemożliwym może okazać się przejście ścieżki Zamówienia poprzez Formularz Zamówienia z uwagi na niezapamiętywanie Produktów w koszyku podczas kolejnych kroków składania Zamówienia).

3.4. Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez nasz Sklep Internetowy – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies.

3.5. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):

 

3.6. Administrator przetwarza również zanonimizowane dane eksploatacyjne związane z korzystaniem ze Sklepu Internetowego (adres IP, domena) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Sklepem Internetowym. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające stronę Sklepu Internetowego. Dane te nie są ujawniane osobom trzecim.

4. PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH

4.1. Podanie danych osobowych przez Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w na stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego danych osobowych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

4.2. Podstawą przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy lub Klienta jest konieczność realizacji umowy, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. W przypadku przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora podstawą takiego przetwarzania jest (1) uprzednia zgoda Usługobiorcy lub Klienta lub (2) wypełnienie prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Administratora (zgodnie z art. 23 ust. 4 Ustawy o ochronie danych osobowych za prawnie usprawiedliwiony cel uważa się w szczególności marketing bezpośredni własnych produktów lub usług Administratora).

5. PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA

5.1. Usługobiorca lub Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

5.2. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora, a zwłaszcza prawo do: żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.

5.3. W przypadku udzielenia przez Usługobiorcę lub Klienta zgody na przetwarzanie danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora zgoda może być odwołana w każdym czasie.

5.4. W przypadku, gdy Administrator zamierza przetwarzać lub przetwarza dane Usługobiorcy lub Klienta w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora, osoba której dane dotyczą uprawniona jest także do (1) wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jej danych ze względu na jej szczególną sytuację lub do (2) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych.

5.5. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany na wstępie niniejszej polityki prywatności.

6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

6.1. Sklep Internetowy może zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Administrator namawia by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko niniejszego Sklepu Internetowego.

6.2. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

6.3. Administrator odpowiednio udostępnia następujące środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną:

  • Zabezpieczenie zbioru danych przed nieuprawnionym dostępem.
  • Dostęp do Konta jedynie po podaniu indywidualnego loginu i hasła.
  • Certyfikat SSL.

 

Tamipol