iconZamów przed 14:00, a zamówienie będzie wysłane jeszcze dziś.

Cart

FAQ

Składanie zamówienia składa się z 4 kroków.

Krok 1 – dodaj produkt do koszyka

Wybierz produkty, które chcesz u nas kupić i kliknij w przycisk „zamów”. W ten sposób umieszczasz je w swoim koszyku i jednocześnie przechodzisz na stronę „Twój koszyk”, która zawiera spis produktów zamówionych w aktualnej sesji.
Kliknij w przycisk „płacę”, aby przenieść się do formularza zamówienia.
Jeżeli robiłeś już u nas zakupy będziesz proszony o zalogowanie się. Jeżeli jesteś naszym nowym klientem, będziesz proszony o podanie danych kontaktowych, niezbędnych do realizacji zamówienia.

Krok 2 – wybór płatności i dostawy
W tym miejscu wybierasz sposób płatności za zamówiony towar oraz sposób dostawy. Zobacz rodzaj dostawy.

Krok 3 – adres dostawy
Na tym etapie wybierasz adres dostawy. Automatycznie wyświetla się adres podany przez Ciebie podczas pierwszego zakupu w naszym sklepie. Jednocześnie masz możliwość podania alternatywnego adresu dostawy (np. w celu wysłania prezentu) oraz danych do faktury.

Tutaj znajduje się również pole “Uwagi do zamówienia”. Możesz w nie wpisać np.: uwagi dotyczące dostawy terminowej.

Klikając w przycisk „złóż zamówienie” przechodzisz do ostatniego etapu procesu zakupu.

Krok 4 – potwierdzenie zamówienia
W przypadku wyboru płatności „gotówka przy odbiorze” otrzymujesz od nas mail z prośbą o potwierdzenie swojego zamówienia. Czynisz to poprzez kliknięcie w link znajdujący się w mailu. Po wykonaniu tej czynności zamówienie jest realizowane.

W przypadku wyboru płatności kartą kredytową lub przelewem elektronicznym przechodzisz na stronę, gdzie dokonujesz płatności. Wykonanie płatności jest równoznaczne z potwierdzeniem zamówienia. Zamówienie jest realizowane po otrzymaniu płatności od Ciebie na konto sklepu. Jeżeli autoryzacja nie powiedzie się, wówczas skontaktuje się z Tobą nasz konsultant z pytaniem czy zrealizować to zamówienie z opcją zapłaty „gotówka przy odbiorze”.

Uwaga! Na 1 i 2 etapie finalizacji procesu zakupu masz możliwość powrotu do zakupów poprzez kliknięcie w przycisk „kupuję dalej”.

Status zamówienia możesz sprawdzić dzwoniąc pod numer 0 61 861 90 21. Podajesz imię, nazwisko oraz datę złożenia zamówienia. Pamiętaj, że jeżeli składałeś zamówienie za pośrednictwem sklepu internetowego , musisz je potwierdzić. Jeśli nie potwierdzisz, skontaktuje się z Tobą nasz konsultant w celu weryfikacji złożonego zamówienia.

Jeżeli nie dostałeś emaila z linkiem do potwierdzenia zamówienia, prawdopodobnie e-mail wpadł do folderu „spam” w Twojej poczcie lub podałeś zły adres.

Wysyłamy potwierdzenia do każdego zamówienia złożonego za pośrednictwem sklepu internetowego. Nie wysyłamy potwierdzeń do zamówień zapłaconych online. W takim przypadku również prosimy o kontakt z numerem 61 861-90-21, w celu potwierdzenia zamówienia telefonicznie.

Jeżeli Twoja przesyłka jest realizowana przez kuriera, powinieneś otrzymać e-mail z linkiem pozwalającym śledzić paczkę. Oznacza to, że paczka została przez nas wysłana, a jej aktualne miejsce możesz sprawdzić u kuriera.Zawsze monitorujemy terminowość przesyłek kurierskich, jeżeli jednak nie otrzymałeś przesyłki w terminie, zgłoś nam ten problem – postaramy się interweniować. Szczegóły dotyczące finalizacji złożonego zamówienia możesz wyjaśnić z naszym konsultantem pod numerem 61 861 90 21.

Jeśli zamówienie jeszcze oczekuje na spakowanie, możesz je zmienić lub anulować. Aktualnej informacji udzieli Ci nasz konsultant 61 861 90 21. Zamówione produkty w większości wysyłane są tego samego dnia, dlatego prosimy o przemyślane zakupy.

W praktyce tak, ale pod warunkiem, że jest to osoba pełnoletnia oraz poinformowana przez Ciebie o przesyłce. Najlepiej jednak, abyś odebrał ją osobiście.

Wszystkie prezentowane w Sklepie towary są dostępne w naszym magazynie do natychmiastowej wysyłki a ich stany magazynowe są na bieżąco aktualizowane. Jedyne zastrzeżenie dotyczy przypadku gdy dwóch lub więcej Klientów w tym samym czasie będzie dokonywało transakcji dotyczącej tego samego towaru i ich łączne zamówienie przekroczy aktualny stan dyspozycyjny. W takim przypadku Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o niemożliwości zrealizowania zamówienia na wybrany towar.

Klient wybiera pomiędzy dwoma formami dostawy:

  • Przesyłka kurierska wg opcji wskazanych na stronach transakcyjnych Sklepu.
  • Odbiór własny z magazynu firmy – pn.-pt. 8:00-16:00

Towar zostanie wysłany do Klienta najpóźniej na drugi dzień roboczy po złożeniu i potwierdzeniu zamówienia i zaksięgowaniu na koncie Sklepu przelewu od Klienta, gdy wybrał on taką formę płatności. Do czasu dostawy należy doliczyć 2 dni robocze (maksymalnie 3 dni w przypadku małych miejscowości) przy przesyłce kurierskiej.

Przy zakupie hurtowym powyżej 500 zł brutto – transport gratis

KOSZTY DOSTAWY
  • Przesyłka Kurierska ( DHL ) – 18,30 PLN
  • Przesyłka Kurierska z pobraniem ( DHL ) – 35,00 PLN
Tamipol